luni, octombrie 01, 2018

DE LA ARISTOTEL LA REFERENDUM

"Vor veni să ne ia copiii!" Asta am auzit eu pe un post TV din gura unui preot al cărui nume nici măcar nu m-am chinuit să îl rețin. Nu merită. Adică mă gândesc că era preot pentru că avea semnalmentele necesare: barbă încărunțită, sutană. După cum sună aceste cuvinte ai putea crede că vine o altă apocalipsă, mai ales că biserica preoților din zilele noastre știe ea mai bine. Dar nu, liniștește-te, nu vine apocalipsa! Vin ăia răii să îți ia copiii! Iar "dacă nu vii la vot, doi bărbați vor putea adopta copilul tău", scria maaare pe un panou publicitar de pe o clădire din centrul Timișoarei! După ce tu sau soția ta veți naște, copiii îți vor fi luați, iar tu îi vei ceda de bunăvoie. Probabil că vor mai rămâne niște copii și pentru pasionații de pedofilie, dar asta contează mai puțin 🤦‍♂️🤪. Marea mobilizare a națiunii române trebuie să fie stoparea oamenilor răi de același sex cu partenerul din drumul lor spre a ne lua copiii. Parcă și văd dialogul dintre bărbatul cu orientare homosexuală și părintele copilului, în pragul ușii:
- Bună ziua!
- Bună ziua! Gata, ați ajuns?
- Sigur că da! Este gata copilul?
- Care dintre ei?
- Nou născutul. Pe el îl vrem.
- Aaa, sigur că da!
Glumesc, evident, dar o fac într-un fel serios, imaginându-mi un posibil scenariu desprins din alte scenarii redate în spațiul public de către persoane care se vor avizate să facă asta. Să fim realiști! Nu propagandiști! Nu idioți sau farisei! Nu îndoctrinați cu minciuni învechite născute din ideile altora! Nu creduli ai unor lozinci lipsite de susținere rațională formulate astfel încât să sfideze raționalul! Fiți raționali la nivelul elementar, fiți raționali cu propria gândire! Nu mai distribuiți în spațiul public orice mizerie doar pentru că mai mulți au făcut asta, crezând în ea!
O altă față bisericească ne întreabă dacă vrem o lume creștină sau una păgână... La unul ca mine nu merge întrebarea asta pentru că din punctul meu de vedere lumea nu devine păgână doar pentru că homosexualii vor avea dreptul să-și legalizeze legăturile. Să fie la ei! Nu devenim nici mai deștepți, nici mai proști cu ocazia asta. Nici mai bogați, dar nici mai săraci. Nici mai creștini, nici păgâni. Dar până să devenim ori într-un fel ori în celălalt, întreb: de mii de ani încoace, de când se întâmplă atâtea atrocități dovedite de istoria războaielor, nu am devenit mai păgâni? De zeci de secole încoace, de când s-a constatat existența sau nu a genei umane, cea care face ca o persoană să fie atrasă de o alta de același sex, am fost tot creștini ori păgâni sau cum am fost? De zeci de ani în România, cât de creștini sau cât de păgâni suntem având în vedere că românii au construit aproape 2000 de biserici și cam 387 de școli, pe când spitale probabil cât degetele unei mâini? Asta le dă meritul unora să se numească mai creștini sau sunt mai păgâni? Citesc undeva că "din 21.000 de şcoli, doar 386 sunt noi. Banii i-a dat Europa, nu românii."
Nu sunt un susținător al acestei situații, stări de fapt, al acestui curent, spuneți-i cum doriți, nicidecum un admirator. Ba chiar am avut ani din viața mea în care am considerat homosexualitatea un subiect interzis mie, în primul rând. Îmi provoca repulsie, aveam în cap tot felul de imagini care mai de care mai dubioase atunci când venea vorba despre iubirea dintre doi bărbați sau două femei. Dar am trecut peste, am acceptat că alegerile noastre - inclusiv cele de natură sexuală și de conviețuire - sunt doar ale noastre și nu e cazul de dezbatere. Ușor, ușor am înțeles. Eu zic că am evoluat, așa cum ar trebui să facem toți. Lumea din jurul nostru a evoluat. Europa evoluează. Statele lumii evoluează. Noi rămânem, însă, ascultători umili ai bisericii. De ce am eu nevoie să mă ajute biserica să înțeleg ce se întâmplă la referendum? De ce trebuie să trimită biserica profesorii de religie și preoții prin școli să le spună copiilor despre asta? De ce nu facem un referendum în care să fim întrebați "sunteți de acord ca educația să primească în România cele mai mari fonduri la buget dintre toate ministerele existente?" Să mă întrebe clar și răspicat, să înțeleagă și credulii teleghidați, nu ambiguu și cu rost de interpretare. Pentru că o țară ce nu susține educația prin toți porii ei și din toate buzunarele, este o țară slabă, manipulantă și sortită decăderii.
Această temă falsă poate fi condusă și pe marginea sexului feminin. Nu am auzit pe niciunul dintre cei care trâmbițează că "vom rămâne fără copii" vorbind despre posibilitatea în care o familie formată din două femei ar "veni să ne ia copiii"! Nu mai vorbește nimeni în zilele astea despre a construi, măcar o dată la 10-20 planuri ce zac pe hârtiile birocratice și murdare, sau despre faptul că suntem pe primul loc în Europa, ca nație, la capitolul violență domestică, adică exact la acel capitol inspirat din mediul susținut prin acest referendum!
La final două temeri personale, confirmate de alții mai inteligenți ca mine:
1. „Creștinismul este o afacere în mâinile acestor creștini profesioniști" (comediant american)
2. Majoritatea formată din cei care admit să nu participe la această consultare națională "democratică" sau să participe, dar totuși să voteze "nu" este privită de către reprezentanții majorității care a inițiat totul ca o mulțime anti-familie, împotriva lui Dumnezeu, susținători ai homosexualității etc. De fapt, este vorba de una și aceeași majoritate, aceea care este condusă din umbră de idei fundamentaliste și care vor să ne cuprindă gândurile încercând să ne spună că cei puțini fac rău celor mulți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu