marți, februarie 22, 2022

MAI SINCER DE ATÂT NU EXISTĂ (30 DE MOTIVE)

1. Uneori nici nu mă obosesc să ofer explicații suplimentare pentru că știu că am oricum dreptate și nu simt nevoia să o dovedesc.

2. Rămân tăcut de multe ori pentru că știu că vorbele mele sunt tăioase precum un cuțit.      

3. Dacă sunt nevoit să repet o informație devin iritat și contrariat pentru că am zis-o deja explicit.           

4. Obișnuiesc să răscolesc mult pentru a descoperi ceea ce mi-am propus să aflu. 

5. Decât să sufoc pe cineva cu problemele mele, aleg să mă prefac că totul merge bine. De fapt, mă descurc cum doar eu știu mai bine. Și știu. 

6. Nu suport persoanele iresponsabile și am măcar o problemă cu cele care ocolesc regulile. Despre principii nu mai amintesc pentru că doare.

7. Atunci când iubesc o fac cu adevărat, asumat. Îți dau tot ce am.                                        

8. Nu stă în natura mea să încerc să manipulez pe cineva. Îți voi da câteva lecții, dar să profit de cineva nu e stilul meu.

9. Pun totul la suflet, așa că ai grijă ce îmi spui. Empatizez cu tine, dar și tu trebuie să o faci concret, nu declarativ. Pot fi cel mai bun ascultător, dar trebuie să mă captezi.                                         

10. În ciuda realismului pe care-l ador atrăgându-mi antipatii, îmi place povestea de dragoste ca în filme. Nu e punctul meu slab, e doar felul în care realitatea mea se răsfață. 

11. Știu multe lucruri, având dreptate în proporție covârșitoare, așa că mă contrazic cu tine până voi avea ultimul cuvânt. Partea nasoală e că deși tu știi că am dreptate, nu vrei să recunoști că am.

12. Dacă îți par distant este pentru că mă străduiesc să clarific lucrurile în mintea mea înainte de a face următoarea mișcare. Așa că la mine se lasă cu to be continued. 

13. Cel mai rău sentiment pe care îl pot avea este atunci când mă simt neajutorat sau marginalizat știind că am dreptate. Partea bună e că sunt obișnuit cu asta pentru că există mereu o majoritate care nu crede, nu vrea, ocolește și renunță crezând că e mai simplu așa. Pentru mine trebuie să fie corect, chiar dacă este și greu.

14. Voi pune sub semnul întrebării orice lucru care nu pare în regulă pentru mine.        

15. Mă voi gândi mereu cum aș fi făcut lucrurile altfel, ce aș fi putut să fac și ce ar fi trebuit să fac diferit. Voi fi plin de îndoieli, dar la final aleg drept.

16. Nimeni nu poate păstra un secret mai bine decât mine.                                            

17. Îmi place ca partenera mea să fie pasională și romantică, dar și cea mai bună și sinceră prietenă.

18. E posibil să ți se pară că sunt răutăcios, însă acesta este felul meu de a fi. Te voi critica chiar și dacă te apreciez sau te iubesc, nu din ură.                   

19. Să te cerți cu mine e ca și cum ai fi arestat. Orice ai face și ai spune va fi folosit împotriva ta.                 

20. Mă simt mai bine atunci când ofer decât atunci când primesc. Fericirea mea îi face și pe alții fericiți.                                                   

21. Mă voi simți iritat dacă mă forțezi să comunic într-o zi în care chiar nu am chef să fac asta sau nu vreau. Dacă mă nimerești așa înseamnă că e mai bine să mă lași în pace, îmi revin deseori singur. Am multe zile așa, dar trec repede.                                

22. Nu pot suporta persoanele delăsătoare și prefăcute.                                           

23. După ce găsesc iubirea adevărată îi voi fi loial toată viața.                                                       

24. Dacă îți pare că am probleme în a-mi exprima gândurile foarte coerent, atunci înseamnă că am mult prea multe.       

25. Atunci când simți că totul se destramă în jurul tău, caută-mă. Eu sunt soluția pentru că am soluții.

26. Sunt conștient că nu pot schimba oamenii din jurul meu, prin urmare prefer să îmi schimb modul de a reacționa la răutățile altora. Uneori doare.

27. Nu sunt deloc ușor de înțeles. Asta mă ajută, mă întristează pe alocuri, dar mă face și să mă disting. Nu-mi place banalul. Nu-mi place să pun în scenă ceea ce se joacă mereu. 

28. Niciodată nu mă mulțumesc cu puțin, știind cât de mult merit. Sunt dispus și la compromisuri pentru persoana iubită când realizez că ea merită efortul.

29. Mă îngrijorez foarte mult chiar dacă știu că nu este cazul. Știu să glumesc foarte copios, dar totul e serios. 

30. Văd lucrurile exact așa cum sunt și nu cum și-ar dori alții să fie! Asta face diferența dintre mine și restul. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu