duminică, august 17, 2014

Vorbe goale

Ai spus că da și a fost nu,
Ai zis că e și nu mai fu,
Ai spus cafea și n-am băut,
Ai zis că vrei și nu ai vrut!

Ai spus că vii și n-ai venit,
Ai zis că văd și n-am pățit,
Ai spus că mâine și a fost ieri,
Ai zis tu multe...poți doar să speri!

Am spus o vorbă și ai tăcut,
Am zis c-aștept, dar n-ai crezut,
Am spus că te și te-ai speriat,
Am zis că vreau, n-ai ascultat!

Am vrut din nou, tu m-ai lăsat,
Am zis că-s sigur, te-ai fofilat,
Am așteptat, nu ți-a păsat,
Am vrut să fim, dar n-ai aflat!

Ai spus că pleci, dar ai mai stat!
Ai zis ceva? Mi s-a părut!
Ai spus o "glumă"... Te-ai prefăcut!
Ai spus că... M-ai înșelat!

Ce să mai spun? Am încetat!
Ce să mai zic? Am terminat!
Ce să mai vreau? Am renunțat!
Ce să mai fac? M-am lepădat!

Vrei să mai spui? Pot să te-ascult...
Vrei să mai zici? Încă mai poți...
Vrei să mai vrei? Încearcă acum!
Vrei să mai faci? Fă-o, nu e târziu!


Posted via Blogaway by myself

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu